Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suleilitha schreef:Nou, ik geef je wel mee dat als ik zo zou zitten op een foto en mijn lesgeefmens zou dat zien, dat ik het nodige te horen kreeg
Verder draai je nu de zakies om meis, je vraagt aan het begin van het topic: paard met of zonder bit beter lopen?
Vervolgens duik je constant in de verdediging als er iemand post dat het paard met bit (en zoals ik nu begrijp, andere ruiter) beter loopt maar kind, je vraagt er toch zelf naar?
Vlieg dan ook niet op de kast als er mensen komen die het niet met jou eens zijn

En in een andere topic voort te zettenm ( precies dezelfde discussie ) die ike rgens anders al gestopt ben.
Maargoed als je kinderachtig wilt doorhameren omdat je van mij je gelijk niet krijgt en dus ook mijn instructrise gaat afkraken ben je imo een discussie niet eens waard 

Ladygiroc schreef:Ow had je het zo in gedachte? mensen die het er niet mee eens zijn mogen niet reageren?
Enne..je instructriese kan hartstikke kundig zijn, maar ze moet het ook over kunnen brengen, leerlingen het kunnen aanvaarden én overbrengen op het paard. Het paard moet het dan uiteindelijk laten zien. En dat is een lange weg..
Als je niet kunt lezen doe t dan ook niet 

Ladygiroc schreef:Die discussie's stop je omdat je alleen je eigen gedachtegang hebt. Je krijgt tegenspraak en daar kan je niet echt tegen geloof ik.
Vind je bovenstaande reactie over haar LESGEEFMENS erg laag.
Ik zeg het anders
WAT KAN MIJ HET SCHELEN OF JOU FJORD GOED LOOPT MET OF ZONDER BIT

kazary schreef:gezellig topic zo.
Gast9373, het valt wel op dat bijna iedereen het zelfde schrijft. Persoonlijk zou ik daar wel wat mee doen als ik jou was. En aan je berichtjes te zien lijkt het daar niet echt op. Waarom niet? Waarom zie je alles als een persoonlijk aanval? Wat ik al eerder zei, ik ken je vete met enkele hier niet, maar er zijn vast ook wel mensen die ook hetzelfde zeggen zonder dat je daar ooit wat mee hebt gehad, neem ik aan. Waarom neem je die berichtjes ook niet aan?
En heb je nog ergens meer foto's van toen en nu staan zodat er een breder beeld gevormd kan worden?

ik vind dat onvolwassen suleilitha schreef:Ik reageer hier dus Gast9373, omdat het andere topic in eerste instantie een discussie betrof die ging over een eventueel verbod op bitten, maar die jij helemaal hebt ondergesneeuwd en off-topic bracht
verder zie ik hier niemand kinderachtig reageren overigens. Maarrrrr ik durf best te stellen dat mijn instructrice me een mega pak voor de kont met verbaal geweld zou geven als ik zo reed als jij op de foto's die je laat zien
Verder ben ik niet verplicht foto's van mezelf te laten zien, dat is ieders vrije keus in my humble opinion
Ik reageer verder puur op wat ik zie in dit topic Gast9373, het valt me op dat jij degene bent die op de persoon speelt in plaats van op de bal
Overigens raad ik je aan om dat andere topic nog even bij te lezen, ik heb er iets neergezet over de gelaatsuitdrukkingen van een paard tijdens trainingen
Ladygiroc schreef:Jij vind het zinloos omdat wij een andere gedachte gang hebben.
En erg volwassen bene je ook niet. Je kan het niet winnen dus ga je maar uitspraken doen als, wat kan mij jouw lesgeefmens schelen. Je lijkt wel 12. Meid welkom in the big world. Niet alle ogen kijken dezelfde kant op

Cinnepin schreef:hmm ok,dank je wel
precies wat ik dus ook dacht
mensen die tegen t bitloze zijn ( tenminste imo ) vinden haar boven beter lopen
Cinnepin schreef:suleilitha schreef:Ik reageer hier dus Cinnepin, omdat het andere topic in eerste instantie een discussie betrof die ging over een eventueel verbod op bitten, maar die jij helemaal hebt ondergesneeuwd en off-topic bracht
verder zie ik hier niemand kinderachtig reageren overigens. Maarrrrr ik durf best te stellen dat mijn instructrice me een mega pak voor de kont met verbaal geweld zou geven als ik zo reed als jij op de foto's die je laat zien
Verder ben ik niet verplicht foto's van mezelf te laten zien, dat is ieders vrije keus in my humble opinion
Ik reageer verder puur op wat ik zie in dit topic Cinnepin, het valt me op dat jij degene bent die op de persoon speelt in plaats van op de bal
Overigens raad ik je aan om dat andere topic nog even bij te lezen, ik heb er iets neergezet over de gelaatsuitdrukkingen van een paard tijdens trainingen
ik maak zelf uit in welk topic ik kom en niet jij
dit is dus volgens mij een strijd geworden tussen de bitlozers en de birijders en gaat t al zowat helemaal niet om t paard maar om wat ie om zn hoofd heeft! Anya schreef:Anoniem schreef:hmm ok,dank je wel
precies wat ik dus ook dacht
mensen die tegen t bitloze zijn ( tenminste imo ) vinden haar boven beter lopen
Nee Gast9373, je moet wel eerlijk blijven.
Mensen die commentaar hebben zijn
a. niet tegen bitloos
b. vinden haar in beide gevallen de rug wegdrukken
c. bij foto 1 kijkt ze sterren, bij foto 2 loopt ze in 80 stukken, duikbootje te spelen
In beide gevallen lacht ze de ruiter uit.
Dus wat ze zeiden in het betreffende topic was dat ze NIET beter liep zonder bit. Dat jij dat gevoel zou kunnen hebben omdat haar hoofd wat lager is, maar dat dat niets zegt over hoe die pony loopt. In beide gevallen niet goed dus.
Cinnepin schreef:ook ik heb dat gedaan en ook berichten naagekeken en diegene die zo fel reageren op mij ( iig de meesten ) zijn allemaal tegen het bitloze hoofdstel of komen zo overdit is dus volgens mij een strijd geworden tussen de bitlozers en de birijders en gaat t al zowat helemaal niet om t paard maar om wat ie om zn hoofd heeft!