paard met bit of zonder beter lopen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:55

ik sluit me aan bij ondermeer Ladygiroc .

Cinnepin, Je wilt echt alleen maar jou mening op dringen, Wij hebben een andere mening!
T is gewoon storend dat iedereen die een andere mening heeft als jou het fout heeft !
Nou ga je me zeker terug typen dat als het me niet bevalt ik niet moet reageren of een het X moet drukken, Dat is dan heel jammer!

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:56

Ow had je het zo in gedachte? mensen die het er niet mee eens zijn mogen niet reageren?

Enne..je instructriese kan hartstikke kundig zijn, maar ze moet het ook over kunnen brengen, leerlingen het kunnen aanvaarden én overbrengen op het paard. Het paard moet het dan uiteindelijk laten zien. En dat is een lange weg..

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:57

suleilitha schreef:
Nou, ik geef je wel mee dat als ik zo zou zitten op een foto en mijn lesgeefmens zou dat zien, dat ik het nodige te horen kreeg :D
Verder draai je nu de zakies om meis, je vraagt aan het begin van het topic: paard met of zonder bit beter lopen?
Vervolgens duik je constant in de verdediging als er iemand post dat het paard met bit (en zoals ik nu begrijp, andere ruiter) beter loopt maar kind, je vraagt er toch zelf naar?
Vlieg dan ook niet op de kast als er mensen komen die het niet met jou eens zijn ;)

Dat waren de woorden die ik zocht maar niet kon vinden!
Geweldig geschreven Suleilitha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:57

dat doe ik ook helemaal niet, ikz eg alleen wat ik voel en dat ik niet op bokt ga zitten liegen!
En wat kan mij jouw lesgeef mens nou schelen???
ik krijg goed les punt uit, Verder vind ik t onnosig om hier met jou een discussie verder te voeren die ik in een ander topic al gestopt ben, ben je daarom hier heen gekomen? Dat is dan zonde van je tijd want ik ga er niet meer op in :)
Ik weet jouw mening, jij de mijne ( en ik ben ook niet de enige die er zo over denkt ) dan hoef je er niet als een klein kind op door te hameren :) En in een andere topic voort te zettenm ( precies dezelfde discussie ) die ike rgens anders al gestopt ben.

Je bent vrij te reageren uiteraard, maar zoals ik al zei we hebben dit in een ander topic gedaan en dit was voor de meerdere bokkers bedoelt die niet in dat topic kwamen :) Maargoed als je kinderachtig wilt doorhameren omdat je van mij je gelijk niet krijgt en dus ook mijn instructrise gaat afkraken ben je imo een discussie niet eens waard :)
ik zie je vaker in foto topics en jij bent er zo 1 van vele die t ALTIJD beter weten maar nooit een foto vanzichzelf plaatsen, ben je ook niet verplicht toe hoor ;)
Als je trouwens eenmaal in discussie bent gegaan kleef je als een worm aan diegene vast ofniet? :D

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 17:58

Ladygiroc schreef:
Ow had je het zo in gedachte? mensen die het er niet mee eens zijn mogen niet reageren?

Enne..je instructriese kan hartstikke kundig zijn, maar ze moet het ook over kunnen brengen, leerlingen het kunnen aanvaarden én overbrengen op het paard. Het paard moet het dan uiteindelijk laten zien. En dat is een lange weg..

Klopt! Volgens De TS mogen wij niet posten omdat wij het niet meer haar eens zijn!

Meid je heb een lange weg tegaan met je paardje samen, En leer luisteren naar andere anders kom je in je toekomst veel problemen tegen.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:00

Die discussie's stop je omdat je alleen je eigen gedachtegang hebt. Je krijgt tegenspraak en daar kan je niet echt tegen geloof ik.

Vind je bovenstaande reactie over haar LESGEEFMENS erg laag.

Ik zeg het anders

WAT KAN MIJ HET SCHELEN OF JOU FJORD GOED LOOPT MET OF ZONDER BIT

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:01

er staat nergens dat je niet mag reageren als je t niet met me eens bent, alleen dat het zinloos is te reageren als je t topic waardeloos vind :P Als je niet kunt lezen doe t dan ook niet ;)
Maargoed mensen die opmerkingen van mij gaan lopen verdraaien krijgen ook geen antwoord van me, vind dat kinderachtig namelijk en op die manier kan je niet volwassen verder discuseren :)

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:01

gezellig topic zo.
Cinnepin, het valt wel op dat bijna iedereen het zelfde schrijft. Persoonlijk zou ik daar wel wat mee doen als ik jou was. En aan je berichtjes te zien lijkt het daar niet echt op. Waarom niet? Waarom zie je alles als een persoonlijk aanval? Wat ik al eerder zei, ik ken je vete met enkele hier niet, maar er zijn vast ook wel mensen die ook hetzelfde zeggen zonder dat je daar ooit wat mee hebt gehad, neem ik aan. Waarom neem je die berichtjes ook niet aan?
En heb je nog ergens meer foto's van toen en nu staan zodat er een breder beeld gevormd kan worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:02

Ladygiroc schreef:
Die discussie's stop je omdat je alleen je eigen gedachtegang hebt. Je krijgt tegenspraak en daar kan je niet echt tegen geloof ik.

Vind je bovenstaande reactie over haar LESGEEFMENS erg laag.

Ik zeg het anders

WAT KAN MIJ HET SCHELEN OF JOU FJORD GOED LOOPT MET OF ZONDER BIT

oh zij mah haar lesgeefmens wel zo noemen en als ik t doe is t laag? erg grappig :P
en als je t niet kan schelen wat let je te reageren? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:02

Ik reageer hier dus Cinnepin, omdat het andere topic in eerste instantie een discussie betrof die ging over een eventueel verbod op bitten, maar die jij helemaal hebt ondergesneeuwd en off-topic bracht ;)
verder zie ik hier niemand kinderachtig reageren overigens. Maarrrrr ik durf best te stellen dat mijn instructrice me een mega pak voor de kont met verbaal geweld zou geven als ik zo reed als jij op de foto's die je laat zien ;)
Verder ben ik niet verplicht foto's van mezelf te laten zien, dat is ieders vrije keus in my humble opinion :D
Ik reageer verder puur op wat ik zie in dit topic Cinnepin, het valt me op dat jij degene bent die op de persoon speelt in plaats van op de bal ;)
Overigens raad ik je aan om dat andere topic nog even bij te lezen, ik heb er iets neergezet over de gelaatsuitdrukkingen van een paard tijdens trainingen ;)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:03

Jij vind het zinloos omdat wij een andere gedachte gang hebben.

En erg volwassen bene je ook niet. Je kan het niet winnen dus ga je maar uitspraken doen als, wat kan mij jouw lesgeefmens schelen. Je lijkt wel 12. Meid welkom in the big world. Niet alle ogen kijken dezelfde kant op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:04

kazary schreef:
gezellig topic zo.
Gast9373, het valt wel op dat bijna iedereen het zelfde schrijft. Persoonlijk zou ik daar wel wat mee doen als ik jou was. En aan je berichtjes te zien lijkt het daar niet echt op. Waarom niet? Waarom zie je alles als een persoonlijk aanval? Wat ik al eerder zei, ik ken je vete met enkele hier niet, maar er zijn vast ook wel mensen die ook hetzelfde zeggen zonder dat je daar ooit wat mee hebt gehad, neem ik aan. Waarom neem je die berichtjes ook niet aan?
En heb je nog ergens meer foto's van toen en nu staan zodat er een breder beeld gevormd kan worden?

nee niet iedereen schrijft bijna hetzelfde, er zijn alleen een aantal mensen die hun mening blijven doordraven en daarom word t topic zo lang :)
Er zijn zat mensen die t wel met me eens zijn en niet zo doordraven hoor maar dan valt idd minder op ;)

En waarom moet je eena nder altijd gelijk geven, jullie mogenw el tegen mij ingaan en jullie standpunt vasthouden? maar ik moet jullie wel gelijk geven? wat is daar niet eerlijk aan?
En als jullie mij voor alles uitmaken en mijn lefgeefmensje afkraken die hier uberhaupt niet eens op bokt zit hoeft t niet meer vanm mij hoor ;) ik vind dat onvolwassen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:05

suleilitha schreef:
Ik reageer hier dus Gast9373, omdat het andere topic in eerste instantie een discussie betrof die ging over een eventueel verbod op bitten, maar die jij helemaal hebt ondergesneeuwd en off-topic bracht ;)
verder zie ik hier niemand kinderachtig reageren overigens. Maarrrrr ik durf best te stellen dat mijn instructrice me een mega pak voor de kont met verbaal geweld zou geven als ik zo reed als jij op de foto's die je laat zien ;)
Verder ben ik niet verplicht foto's van mezelf te laten zien, dat is ieders vrije keus in my humble opinion :D
Ik reageer verder puur op wat ik zie in dit topic Gast9373, het valt me op dat jij degene bent die op de persoon speelt in plaats van op de bal ;)
Overigens raad ik je aan om dat andere topic nog even bij te lezen, ik heb er iets neergezet over de gelaatsuitdrukkingen van een paard tijdens trainingen ;)

ik maak zelf uit in welk topic ik kom en niet jij ;)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:05

omdat je niet tegen de mensen ingaat die het met je eens zijn

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:06

tja ik lees trouwens alleen nog maar mee, ga niet meer tegen ts in, hou mezelf wel uit de problemen!!( kon het ff niet laten om te reageren!)

maar is dit niet een beetje de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet??

ik zeg niet dat de andere niet doorhammeren, maar IMO is ts nog altijd kampioen!!
alleen een cursusje argumentatie zou misschien niet overdreven zijn....(ook niet alleen voor TS natuurlijk)

mijn mening over bitloos is dat ik 100% voor ben( in tegenstelling tot sommige andere bokkers die miss. gewoon antibitloos zijn)
maar ik wil gewoon een eerlijke discussie...en dat kan ik hier niet van maken, het enige wat TS doet is bitloos omlaag halen zoals ik het nu zie.... en dat vind ik gewoon heel erg jammer!(niet door foto's)

Anoniem

Re: paard met bit of zonder beter lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:07

ik hal bitloos niet omlaag? ik rijd bitloos

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:07

Ladygiroc schreef:
Jij vind het zinloos omdat wij een andere gedachte gang hebben.

En erg volwassen bene je ook niet. Je kan het niet winnen dus ga je maar uitspraken doen als, wat kan mij jouw lesgeefmens schelen. Je lijkt wel 12. Meid welkom in the big world. Niet alle ogen kijken dezelfde kant op

Het maakt niet uit wat je zegt, Je kan net zo goed stoppen met posten.
TS'dr mening is de waarheid en wij hebben allemaal ongelijk, Heeft totaal geen nut om je eigen mening te vertellen.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:08

Ik heb alles gelezen, ook profielen gekeken en naar onderbouwingen. Dan kom ik helaas toch tot de conclusie dat de mensen die zeggen wat goed, zelf nu niet direct de indruk maken kundig te zijn. De mensen die het andersom vinden toch beter onderbouwen en kundiger overkomen met meer ervaring.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:09

Cinnepin schreef:
hmm ok, :) dank je wel

precies wat ik dus ook dacht ;)
mensen die tegen t bitloze zijn ( tenminste imo ) vinden haar boven beter lopen :P

Nee cinnepin, je moet wel eerlijk blijven.

Mensen die commentaar hebben zijn

a. niet tegen bitloos
b. vinden haar in beide gevallen de rug wegdrukken
c. bij foto 1 kijkt ze sterren, bij foto 2 loopt ze in 80 stukken, duikbootje te spelen

In beide gevallen lacht ze de ruiter uit.
Dus wat ze zeiden in het betreffende topic was dat ze NIET beter liep zonder bit. Dat jij dat gevoel zou kunnen hebben omdat haar hoofd wat lager is, maar dat dat niets zegt over hoe die pony loopt. In beide gevallen niet goed dus.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:10

Cinnepin schreef:
suleilitha schreef:
Ik reageer hier dus Cinnepin, omdat het andere topic in eerste instantie een discussie betrof die ging over een eventueel verbod op bitten, maar die jij helemaal hebt ondergesneeuwd en off-topic bracht ;)
Ik reageer verder puur op wat ik zie in dit topic Cinnepin, het valt me op dat jij degene bent die op de persoon speelt in plaats van op de bal ;)

ik maak zelf uit in welk topic ik kom en niet jij ;)

Je bent 24 (!!) gedraag je ook zo en niet als een 11 jarige.
Dit is het laatste wat ik hier ga posten want het heeft toch geen nut !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:10

ook ik heb dat gedaan en ook berichten naagekeken en diegene die zo fel reageren op mij ( iig de meesten ) zijn allemaal tegen het bitloze hoofdstel of komen zo over ;) dit is dus volgens mij een strijd geworden tussen de bitlozers en de birijders en gaat t al zowat helemaal niet om t paard maar om wat ie om zn hoofd heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:11

Anya schreef:
Anoniem schreef:
hmm ok, :) dank je wel

precies wat ik dus ook dacht ;)
mensen die tegen t bitloze zijn ( tenminste imo ) vinden haar boven beter lopen :P

Nee Gast9373, je moet wel eerlijk blijven.

Mensen die commentaar hebben zijn

a. niet tegen bitloos
b. vinden haar in beide gevallen de rug wegdrukken
c. bij foto 1 kijkt ze sterren, bij foto 2 loopt ze in 80 stukken, duikbootje te spelen

In beide gevallen lacht ze de ruiter uit.
Dus wat ze zeiden in het betreffende topic was dat ze NIET beter liep zonder bit. Dat jij dat gevoel zou kunnen hebben omdat haar hoofd wat lager is, maar dat dat niets zegt over hoe die pony loopt. In beide gevallen niet goed dus.

en foto 3?

Anoniem

Re: paard met bit of zonder beter lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:12

en het is niet t gevoel omdat haar hoofd lager is ( dat heeft er niks mee te maken hoor anders had ik foto 3 niet geplaatst! ) maar het gevoel van een gelukkiger en minder boos paard onder je kont :P

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:12

Cinnepin schreef:
ook ik heb dat gedaan en ook berichten naagekeken en diegene die zo fel reageren op mij ( iig de meesten ) zijn allemaal tegen het bitloze hoofdstel of komen zo over ;) dit is dus volgens mij een strijd geworden tussen de bitlozers en de birijders en gaat t al zowat helemaal niet om t paard maar om wat ie om zn hoofd heeft!

Ik ben niet tegen bitloos, Zou het zelf ok wel willen proberen met mijn paard maar dat kan niet dus doe het niet.
K vind gewoon dat jou paard niet beter loopt zonder bit, Met bit loopt die het zelfde.
Wat hierboven al is aangegeven, Bij de ene is die sterren aan het kijken en bij de ander valt die uit elkaar.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:13

Die indruk kreeg ik dus niet. Gewoon mensen die keken naar hoe het paard loopt, of hij de rug gebruikt en dat soort dingen. Dat heeft niet eens met een beit te maken. Er reageren zelfs verschillende personen die zelf ook regelmatig zonder bit rijden.

Maar kun jij eens een serie foto's laten zien?
Niet 2 en als dan iemand het heeft over activer dan daar ineens met 1 foto aan komen, terwijl je eerst dacht dat foto 2 erg goed was. Als je wist wat goed was had je direct foto 3 geplaatst.