Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mirgino schreef:de meeste hier hebben het alleen over aan de haal gaan in de BAK
maar wat doe je als je buiten rijd?
vaak kan je niet op de volte omdat daar de ruimte niet voor is

galley schreef:sinatjuhh schreef:in de verlichte zit gaan zitten want als ik blijf zitten gaat ze alleen maar harder en op een rustige manier 'hoooo' zeggen
Dat vind ik een beetje krom, normaal ontlast je hierdoor de rug en gaan ze alleen maar harder, maar het kan natuurlijk dat jij er een met een gebruiksaanwijzing hebt

Hoe meer je haar probeert in te houden hoe harder ze gaat. Geef ja haar teugel voelt ze ruimte en heeft ze niet die neiging om weg te rennen omdat ze zich niet meer bedreigt voelt.
.
want hij had die sprong nooit gehaald toen ik eraf was gesprongen is ie de weg opgerent en bijna aan gereden gelukkig net niet en heeft iemand hem kunnen pakken mick75 schreef:Pharagirlke, wat doe jij als paard in paniek op een drukke weg of zo afstormt? Als je wel ruimte wil geven maar die er in de praktijk even niet is zonder nog grotere kans op ernstige ongelukken?

Lukt het wel, dan is die niet echt op hol.
[ met behulp van de teugel
]