suzanne_noyb schreef:Ehm. Waar precies slaat dat dan op?
weet ik neit precies
er is en oplossing ik stop mogelijk met het bijrijdpaard omdat ik een idichtere heb gevonden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suzanne_noyb schreef:Ehm. Waar precies slaat dat dan op?
ga het wle eerst 1 maandje proberen emt rijden zonder les ff wennen want als het gewoon neit wil, dan ben ik bijrijdpaardloos
zal ff foto zoeken
of ben ik nu gewoon vergetend at ik een omschrijving van het paardje hebt geplaatst

blokje schreef:Heej Suus,
Ik zie gewoon nu pas dit topic. Ben je al gestopt met Tjeerd?
Ik heb vandaag op hem gereden en echt om te janken! Verschrikkelijk! Hijloopt door al je hulpen heen.
Ik ga woensdag nog een keer en is het dan weer zo'n drama dan stop ik er denk ik mee.... Want hier heb ik echt geen plecier in en HIJ ook niet! Dat weet ik zeker waarom ettert hij dan zo onwijs erg.

blokje schreef:Suus ik kan op zaterdag niet kan jij niet op woensdag?? Of dat we een keer op donderdag middag gaan.
We kunnen vragen of jankelina dan het VZ zadel op stal legt (want die heeft ze zegt ze) misschien ligt die beter. Western kan ik niet :p

dobbel schreef:staat het paardje op urk dan? zoja helga dan wil ik volgende week woensdag wel komen, werk immers op urk, en dan ben ik er toch. kom ik zo uit mijn werk eventueel?