Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meggiemeg schreef:Als jij iets vraagt dan moet er een reactie komen, wil het niet goedschiks dan maar een keer kwaadschiks zou ik zeggen.

) en dat beviel ook goed (maar zet voor onze pony's niet genoeg aan).MysticTinker schreef:.... en aangezien je met het engelse rijden niet verder komt zou ik toch overwegen om bijvoorbeeld western te gaan rijden, of freestyle.. Daarbij hóef je niet hard te draven, maar leer je juist zo rustig mogelijk joggen. ...
Miepie1980 schreef:meggiemeg schreef:Als jij iets vraagt dan moet er een reactie komen, wil het niet goedschiks dan maar een keer kwaadschiks zou ik zeggen.
Ben het hier absoluut niet mee eens. Bij ons is het ietsje beter geworden maar met kwaadschiks bereik je volgens mij niets. Kan zelfs gevaarlijk worden als hij is zijn koppie heeft dat hij het niet wil en dan gedwongen wordt.
helemaal geweldig die merensen (?). Ik zelf heb er ook 1 gehad en die moest je ook echt niet dwingen want dan vertikte ze het helemaal. 

JoCo schreef:Als we hem een flinke tik geven, komt er wel reactie maar slechts voor een paar meter, dan valt hij meteen weer terug.

Miepie1980 schreef:meggiemeg schreef:Als jij iets vraagt dan moet er een reactie komen, wil het niet goedschiks dan maar een keer kwaadschiks zou ik zeggen.
Ben het hier absoluut niet mee eens. Bij ons is het ietsje beter geworden maar met kwaadschiks bereik je volgens mij niets. Kan zelfs gevaarlijk worden als hij is zijn koppie heeft dat hij het niet wil en dan gedwongen wordt.
Gaelle (Merens van vriendin) gaat dan gewoon als een idioot door de bak totdat ze moe wordt. Gelukkig is dit dan wel vrij snel.
Als ik het zo lees heb je wel een goed gevarieerd programma. Hoop dat je de knop om krijgt bij je paardje.