Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:meis, als jij erin gelooft dan moet je vooral dit advies opvolgen, maar geen topics plaatsen of het wel of niet goed is.......
IK vind het een flutadvies, en dat ze Z heeft gereden zegt mij helemaal niks

vickylover schreef:KiWiKo schreef:meis, als jij erin gelooft dan moet je vooral dit advies opvolgen, maar geen topics plaatsen of het wel of niet goed is.......
IK vind het een flutadvies, en dat ze Z heeft gereden zegt mij helemaal niks
deze pony is gewoon ontzettend sterk.
Ze stond hier gewoon van te kijken.
ik wil graag advies , iedereen vind het maar onzin , en dan zeg ik klim eens op me pony dan denk ik dat je gelijk hetzelfde zeg als deze vrouw![]()
en gisteren ging het echt zoveel beter na dat ze dat ding om had.
het lijkt wel een beer zo sterk is dat kleine beesie
.vickylover schreef:.
ik wil graag advies , iedereen vind het maar onzin , en dan zeg ik klim eens op me pony dan denk ik dat je gelijk hetzelfde zeg als deze vrouw![]()
Als ik op jouw ponie klim, dan knijp ik hem fijn, hoor je een oeh (van de pownie) en heb ik dat dier aan het lopen, op een gewoon trensje........ KiWiKo schreef:Ik denk dat je beter ergens anders advies kan halen, want dit advies van die mevrouw gaat helemaal nergens over
KiWiKo schreef:ik zou als ik jou was een andere aanpak geven.. niet zo ruw.vickylover schreef:.
Lieve schatAls ik op jouw ponie klim, dan knijp ik hem fijn, hoor je een oeh (van de pownie) en heb ik dat dier aan het lopen, op een gewoon trensje........
_abnormaal_ schreef:Zo kort door de bocht ,neem een sloff