Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
succes
les halen

RiannevD schreef:Een andere tip. Als de pony echt door blijft gaan, zet haar dan maar flink aan het werk. Probeer het nog eens en als het weer niet gaat, doorwerken! Op een gegeven moment heeft de pony in de gaten dat als ze niet terug wil naar draf, dat ze dan flink aan het werk moet. En dan gaat het meestal wel goed.

Ponyfrost schreef:Heeey allemaal ik ben hier nieuw, maar ik ben al wel een ervaren paardrijd(st)er![]()
Het beste wat je kunt doen als je je paard moeilijk kun stoppen is gewoon heeeel veeeeel oefenen. Maar ook belangrijk is om je paard het idee te geven dat je hem vertrouwt!
Toedels Frost
Paardeluvr87 schreef:Ponyfrost schreef:Heeey allemaal ik ben hier nieuw, maar ik ben al wel een ervaren paardrijd(st)er![]()
Het beste wat je kunt doen als je je paard moeilijk kun stoppen is gewoon heeeel veeeeel oefenen. Maar ook belangrijk is om je paard het idee te geven dat je hem vertrouwt!
Toedels Frost
Ik ben dat volledig met je eens. Ik heb zelf ook twee hele lieve paarden, en het belangrijkste is dat je paard je vertrouwt. Als je paard een erg gesloten karakter heeft, moet je veel overgangen rijden ermee.
En vergeet niet: OPG - - > RT-P !!!!