Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eveline77 schreef:Met rijden moet je ook enorm je benen eraan houden zodra je even loslaat dan valt ze uit de draf/galop. En je moet echt je best doen om haar voorwaarts te houden.
eveline77 schreef:Dat wat liele zegt zijn we idd mee begonnen maar echt lekker gaat dat dus niet. Ik probeer het consequent vol te houden maar dat valt niet altijd mee. En idd probeer ik er ook veel overgangen in te houden en veel figuren rijden zodat ze lekker bezig is.
Maar ik zou toch echt eens goed naar het voer etc kijken, ik denk dat daar ook een deel aan te wijten valt. En dan niet zozeer de hoeveelheid maar de kwaliteit. Het paard waar ik het over had kreeg veel te veel te eten maar geen voer waar hij actief van werd. Nu staat hij op in totaal 3kg brok en granenmix en daar is hij al veel vlotter van geworden. Citaat:Na een half uur gaat ze echt staken. Gewoon stil staan en niet meer reageren tot ik echt boos ben. Als ze dan weer even luistert stop ik.