Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik zou haar niet verkopen, het ligt ook heel anders. Er zit een groot verschil tussen streken uithalen bij een manegepaard en een pensionpaard.
Elma_ schreef:Misschien zouden ze eens naar een oorzaak kunnen kijken waarom hij gaat rollen? misschien heeft hij wel pijn?
Maarja, dat kost geld, en is dus voor een manege teveel moeite
Elma_ schreef:Misschien zouden ze eens naar een oorzaak kunnen kijken waarom hij gaat rollen? misschien heeft hij wel pijn?
Maarja, dat kost geld, en is dus voor een manege teveel moeite
Elma_ schreef:Tuurlijk zullen ze vast een hart voor dieren hebben.. Maar de maneges waar ik kom, Gaat geld toch boven de 'dierenliefde' als het erop aankomt
brigitta1987 schreef:Op de manege/pensionstal waar ik nu rijd was ook een pony die dit deed. Ze had door een inconsequente ruiter geleerd dat ze zich om kon laten vallen. Dat was echt hardstikke gevaarlijk, want hoe je haar ook aanpakte ze ging gewoon liggen. Zij is uiteindelijk verkocht als fokmerrie, zodat er niemand meer op zou rijden.
(deze pony was door verschillende dierenartsen nagekeken, die konden geen van allen iets vinden, ook de zadelmaker en de tandarts vonden geen enkel probleem)