Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Allejandro schreef:Minder brok meer buiten werkt vaak het beste
MaaikeMo schreef:hoeveel krijgt ze normaal dan?
juudje84 schreef:ik zou niet minder gaan als die 3/4 schep je paard moet zn vitamines en mineralen ook ergens vandaag halen.
verder is t moeilijk van hieruit te beoordelen wat je moet veranderen.
Als je haar te mager vind zou ik geen kuil bijvoeren ivm te veel eiwit maar maismeel.
Joceline schreef:Ik vind 3/4 schep teveel als de training niet zwaar en optimaal is, ze halen genoeg vitaminen uit het gras en hooi
Joceline schreef:Ik vind 3/4 schep teveel als de training niet zwaar en optimaal is, ze halen genoeg vitaminen uit het gras en hooi
Emaartje schreef:Wat zou ik moeten veranderen!!!gr emaartje
graag tips
juudje84 schreef:Joceline schreef:Ik vind 3/4 schep teveel als de training niet zwaar en optimaal is, ze halen genoeg vitaminen uit het gras en hooi
vitamines uit hooi? zoveel zit daar niet in
fransje23 schreef:Ik zou van stal veranderen..naar een plek waar ze wel gewoon op genoeg gras kunnen staan of voldoende krijgen bijgevoerd.
Nouvel schreef:Way is een merrie toch, of zit ik er nu helemaal naast?![]()
Ik merk dat ze bij ons ook de laatste weken weer wat drukker en kijkeriger zijn.
Het is bijna elk jaar in het voorjaar als het ineens mooi weer wordt en ze een paar uur de wei in gaan.
Ze krijgen weer meer energie, worden vaak meer hengstig, etc...
Gaat meestal na verloop van tijd vanzelf weer over...
Als ze nu niet te mager meer is zou ik inderdaad proberen het krachtvoer wat te minderen en kijken of dat helpt.
Wat voor brok voer je?
ik voer nou basisbrok van besterly en gaf 2kg per dag,ben nou overgegaan naar 1,5 kg per dag