Elke keer als er een paard bokt dan lig ik er meteen af( of bijna )
en zo gaat me zelfvertrouwen onwijs naar beneden.
Iemand tips?
dankjullie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar je kan ook gewoon niet gaan rijden op die bokkende paarden

arankapony schreef:Gewoon niet op paarden/pony's rijden die (vaak) bokken. Als ik weet dat een pony wel eens bokt, ga ik er ook niet op rijden. Heb wel eens op een pony gereden die bokt, ging meestal wat achterover zitten. Ga er nu niet meer op rijden, want dat deed zeer aan de rug.
Zal er ook wel aan liggen wat je gewend bent
Ben nog nooit gevallen
Conga schreef:dat is wel hel kort door de bocht niet gaan rijden op bokkende paarden, de ts zal her hoogstwaarschijnlijk nog vaker tegen komen dat een paard bokt, en dan is het errug handig als je kan blijven zitten
Conga schreef:Ja maar dan kun je beter helemaal niet gaan paardrijden of welke andere sport dan ook want een ongeluk zit in een heel klein hoekje.
. Er is geen enkele andere sport waarbij een hysterisch dier van 500kg zo niet meer ineens met je aan de haal gaat om je eraf te krijgen. Ja een ongeluk zit in een heel klein hoekje, maar als je wéét dat een paard erom bekend staat je eraf te bokken dan ga je daar imo niet op zitten
Zij bokt ook af en toe, maar ik weet van haar dat ze er niet zomaar vandoor zou gaan om mij eraf te gooien. Als ze dat zou doen zou ze serieuze rugproblemen hebben of iets anders.