mijn pony knarst nu al een tijdje op d'r tanden,ik heb niet an bit verandert ofzo!
t's echt irritand om aan te horen
moet ik een ander bit nemen ofzo?een rubbere ?
iemand tips?
alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

werkt wel! 3lsk3 schreef:Zand geven??? sorry, maar het lijkt mij niet bepaald gezond, straks krijgt je paard zandkoliek :S
, ze was zo ongeduldig dat ze zelfs van de pont af wilde lopen en naar het weiland wilde zwemmen
Mellanii schreef:3lsk3 schreef:Zand geven??? sorry, maar het lijkt mij niet bepaald gezond, straks krijgt je paard zandkoliek :S
ik zeg ook niet dat je het elke dag moet doen he
Maar gewoon afentoe als je je dressuurproef moet rijden
Maar zandkoliek is erg overdreven weer vind je niet?
) en ik ben errug rustig in de mond en heel los en soepel, nou ja het stoort me niet datze het doet alleen het geluid is k*t !maarja ik wou weten of het m'n pony geen kwaad kan ! x
.
..Daarmee los je toch de oorzaak van het probleem niet op? Je moet aan de ontspanning werken, en je paard lekker aan het lopen krijgen.
(heb ik zelf helpt super)MissDonna schreef:Even over dat zand. Mijne eet zelf af en toe een hapje zand, vind ze lekker denk ik. Maar mijne knarst in stal ook met der tanden idd een rot geluid! Maar zelf heb ik het idee dat je er weinig aan kan doen hoor!