Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
) tanjazaffira schreef:ja maar een merrie van 18?? je kan aannemen dat ze dan al wel aan die hormoon periekelen gewend is....bij mij gaat er eerder een belletje rinkelen als ik aan rug gebruik denk......
Als je gewoon met haar gaat rijden, is ze heel fijn aan het been, en doet ze netjes stap-draf-galop, maar als ze hengstig is gaat ze zachte kreetjes slaan en krijg ik haar met moeite in een sukkeldrafje. Galop gaat dan helemaal niet
Nu haar hengstigheid weer over is, gaat ze weer zoals vanouds. Dus het zou kunnen dat het bij jouw merrie ook aan de hengstigheid ligt.
en laat iemand haar longeren en jij erop en dan proberen in galop;) xpasalx schreef:ik heb het neit gelesen maar aan de titel te sien heb jij een probleem met dat je pony hengstig is en dat die niet in gelop wil als zij dat is. / probeer het is met sporen of zweepen laat iemand haar longeren en jij erop en dan proberen in galop;)
Tuurlijk , gelijk weer die zweep en sporen er aan ! Ik erger me rot aan dit voorn reagtie's .!
. Zoals al gezegd op dit moment gaat het goed ik wacht gewoon de volgende hengstigheid af. Indomitable schreef:Ik ben blij met die penny reacties. Zoals al gezegd op dit moment gaat het goed ik wacht gewoon de volgende hengstigheid af.
xpasalx schreef:ik heb het neit gelesen maar aan de titel te sien heb jij een probleem met dat je pony hengstig is en dat die niet in gelop wil als zij dat is. / probeer het is met sporen of zweepen laat iemand haar longeren en jij erop en dan proberen in galop;)
succes xpasalx schreef:xpasalx schreef:ik heb het neit gelesen maar aan de titel te sien heb jij een probleem met dat je pony hengstig is en dat die niet in gelop wil als zij dat is. / probeer het is met sporen of zweepen laat iemand haar longeren en jij erop en dan proberen in galop;)
je hoeft de zweep ook niet te gebruiken