Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
laulau85 schreef:Helemaal eens met Kingsley maar let er daarnaast ook op dat je je binnenbeen erbij houdt op het moment dat ze naar binnen komt. Dus niet alleen met je handen oplossen maar ook met je benen.
En nog een belangrijk puntje. Zelf niet naar binnen gaan hangen want dan volgen ze je gewicht naar binnen toe.

het gaat al heel wat beter! Ze is nog wel heel druk, maar dat wordt minder als ik veel figuren rij, ds dank je wel allemaal! 

Unique_ schreef:Tof dat het nu beter gaat, en dat je iets aan de tips hier heb gehad.
Zelf ga ik ook helemaal mee met de tips van Kingsley2,
Wat ik daar dan nog wel bij wil zeggen, niet alles met je hand proberen op te lossen, ook goed je binnenbeen erbij houden, en zelf vooral niet naar binnen gaan hangen.
Succes nog verder.

dasj_02 schreef:ik heb er ook last van hij gaat zo snel dt ik niet eens af kan wenden, en als ik trager draaf gaat hij in stap
MissDonna schreef:1 tip als je voltes rijd, NIET je binnenhand naar binnen om stelling te vragen. Want mijn oude merrie deed dit ook. Wat ik deed en moest doen omdat ze binnenbeen vaak niet oppakte, binnenhand tegen de hals. Dit kan je straks als het beter gaat natuurijk weer gewoon anders doen!
Succes!