Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:HELP ME DAN!
Jolandaa_ schreef:hoe harder jij trekt hoe harder die gaat. ( doet mijn fjord ook)
geef fijne kneepjes.. als de fjord te hard gaat span je je hand. wanneer ze braaf loopt ontspan je je hand. zo werkte het bij mij ook en het gaat nu eigenlijk heel erg goed

fjordlover93 schreef:ik krijg ook prive les van een hele goede .. zij rijd zelf ook op zulke paarden... ik krijg bijna elke dag les van haar...
fjordlover93 schreef:ik heb haar ens helemaal onderzocht maar niets.. longeren nee dank je:P ze sleur t me de hele balk rond..:S:S:S:S
kan het daar mss mee te maken hebben? als je bv bix voert zou ik eens over gaan op aura- of summerfitkoeken heb zelf een haf en die sobere rassen kunnen gewoon heel druk worden van bix zelfs van een handje. en de koeken zit alles in wat ze nodig hebben behalve de energie om te gaan racen
je kunt op de pavo site kijken voor info. enne op een maisveld longeren ?!?!?!? niet doen hoor! ten eerste is zwaar absoluut niet positief ( denk aan je pezen! ) en ten tweede steken de onderkantjes van gemaaid mais nog in de grond en die zijn echt keihard, net paaltjes. succes!