Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zal wel te voorzichtig zijn.Emilia schreef:Maar dat is het hem nou juist. Ik mag hem ook niet loslaten zodat hij dan z'n energie kwijt kan omdat dan de kans bestaat dat hij heel erg gaat bokken..

nielsd schreef:En jij zou niet fris zijn, als je de hele dag op de WC wordt opgesloten
Zo is de stal voor een paard...
Emilia schreef:Als hij echt in training is krijgt hij 3 kg per dag. nu krijgt hij 1,5.
Er is ook niet gezegd dat hij niet buiten mag staan maar wel dat ik hem niet mag longeren. En ik ben idd zelf bang dat er wat verschuifdZal wel te voorzichtig zijn.
Emilia schreef:nielsd schreef:En jij zou niet fris zijn, als je de hele dag op de WC wordt opgesloten
Zo is de stal voor een paard...
Nou dat vind ik wel een beetje heeeeeel dramatischo overkomen. Hij komt bijna dagelijks ook nog 2 in de molen.
Ik neem het hem ook niet kwalijk dat hij fris is.
kim1207 schreef:misschien osteo eens bellen voor overleg, die van mij mocht ook niet gek doen, maar de da zei me da thij beter een keer lekker onbelasd zijn ei kwijt zou kunnen , dan dat ik met mn paard verongeluk......
kim1207 schreef:aan t werk zetten dan