Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Junella schreef:Ik heb hier geen goed gevoel bij…
Mijn gevoel zegt dat dit gewoon niet bij haar past maar door mijn onzekerheid hoor ik toch graag jullie (onderbouwde) mening!
!
Mrjeel schreef:Wél ben ik van mening, dat als je ergens aan begint je het moet doorzetten. Je moet je paard nooit gewonnen geven als deze in de staak gaat. Op deze manier krijgt het paard zijn zin en zal hij steeds vaker gaan staken en je gewoon voor de gek houden. Zeker omdat je paard toch al het een en ander kan en op niveau heeft gelopen, zal ze niet zo gauw iets niet kunnen. Het is denk ik eerder een kwestie van niet willen. (luiheid;))
Junella schreef:@ x_juu;_x : Jammer genoeg is zij er mee opgehouden. Ze doet helemaal niks meer met paarden ivm gezinsleven.
Erg jammer.....

Niet ieder paard kun je 'erdoor schoppen' (je weet wel wat ik bedoel), soms moet je via kronkelige zijweggetjes naar je doel toewerken.
Grapje hoor (A) maar als ik nog eens hindernissen moet bouwen geeft u maar een gil

)