Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Natasjaa schreef:Dat is weer eens wat anders dan de vraag of je te groot bent
Ik vind je echt niet te klein hoor, je komt ruim onder t zadel uit met je been, dan is t toch prima?
Bucas schreef:Natasjaa schreef:Dat is weer eens wat anders dan de vraag of je te groot bent
Ik vind je echt niet te klein hoor, je komt ruim onder t zadel uit met je been, dan is t toch prima?
Dankje want mensen die ik die foto laat zien die gaan de hele tijd zeuren van ben je niet te klein
Ik vroeg me al af waarom je dit wilde weten namelijk....
ziet er leuk uit
Bucas schreef:Ja bedankt iedereen!
Ja mijn beugels konden idd wat langer maar dit was de eerste keer dat ik op dit paard zat en we konden alleen maar stappen omdat de bak en het land kei en kei hard was dus moest alleen even voelen hoe die zat
Het lijkt namelijk alsof je benen al zo getrekt zijn dat je geen druk meer kunt houden op de beugels of je hakken goed uit kan drukken.
deess schreef:hoi! leuk paardje om te zien hoor, het past zo te zien wel, maar de vraag is eerder of je hem qua rijden niet te groot vind. niet alleen met zn passen maar ook gewoon om hem "äan te kunnen". en als dat goed lukt,gewoon doen!! succes ermee, groetjes deess
wat voor ras? ik ben daar nooit zo goed in!