Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
deschels schreef:Heb je gladde teugels of teugels met van die blokjes (springteugels)
Met die blokjes is het makkelijker om aan te leren dat je je handen op 1 plek moet houden het is gewoon een kwestie van volhouden en oefenen...
Kaisa schreef:deschels schreef:Heb je gladde teugels of teugels met van die blokjes (springteugels)
Met die blokjes is het makkelijker om aan te leren dat je je handen op 1 plek moet houden het is gewoon een kwestie van volhouden en oefenen...
Hier heb ik ook last van, vooral met leren teugels. Eerst een tijdje met springteugels gereden. Maar zal toen teugels met aan de buitenkant leer, en aan de binnenkant een stroefstofje. Die rijden ook heel fijn
Ik weet niet of je met rijhandschoenen rijdt? Dat helpt bij mij ook een beetje
Jeannine schreef:Bebruik je je duimen wel? Ik had het eerst ook best erg, maar ik hield mijn teugels ook niet goed vast.
Lekker stom he
luffwinny schreef:mijn lesgever heeft een goeie tip je knipt en teugel door midden op de goeie maat elke x als je hem dan langer wilt laten worden laat je hem dus los ,valt op de grond.(doe er dan wel een extra teugel op en leg in deze een knop zo heb je iedergeval een rem)
KiWiKo schreef:trek je zo je schouder mee uit de kom