Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lijkt me een uitnodiging tot kantelen van het hoofd
CxX schreef:Wat ik geleerd heb en erg goed werkt is in de volte bijv.
Mijn buitenhand laten zaken. en mijn binne hand naar de hals toe en met mijn binnen been naar buiten drukken.
Uzansa schreef:ja ik heb al les maar en heb ook wel paar tips gekregen.. maar zou er graag meer willen..
Uzansa schreef:dankjewel voor jullie tips.. ze kan net niet voldoende stelling geven.. ik had het een beetje onduidelijk geschreven.. sorry
Succes! irismill schreef:Ik heb het altijd zo geleerd:
Stelling links, je linkerhand van de hals af en richting je knie, binnenbeen eraan houden zodat ze niet naar binnen toe valt, maar ook rechterbeen anders loopt ze over haar rechter schouder weg. vind ik heel lastigSucces!
Denk niet dat ze dat op de wedstrijden kunnen waarderen
superwoman schreef:irismill schreef:Ik heb het altijd zo geleerd:
Stelling links, je linkerhand van de hals af en richting je knie, binnenbeen eraan houden zodat ze niet naar binnen toe valt, maar ook rechterbeen anders loopt ze over haar rechter schouder weg. vind ik heel lastigSucces!
richting je knie?Denk niet dat ze dat op de wedstrijden kunnen waarderen
irismill schreef:Ik bedoel tijdens de training, je paard buigt dan ook makkelijker door als je het vaak genoeg doet. Hoe makkelijker het gaat, hoe minder je het dan hoeft te doen.
superwoman schreef:irismill schreef:Ik bedoel tijdens de training, je paard buigt dan ook makkelijker door als je het vaak genoeg doet. Hoe makkelijker het gaat, hoe minder je het dan hoeft te doen.
Das niet de goede en ook niet de vriendelijkste manier.![]()
Niet een manier die ik snel zou aanraden en zéker niet op een forum waarbij iemand hoogst waarschijnlijk met de
verkeerde doelstelling stelling wilt vragen.
We hebben namelijk nog niks gehoord waaróm ze stelling wil vragen.