Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bij mij werd het zelfs een keer zo erg dat het paard met mij over het hek is gesprongen , gewoon door mijn onzekerheiid ze konden er wel om lachen
het gaat echt wel weg hoor
gewoon lekker doorgaan

. En niet speciaal bij de eigenaren. Ik heb niet zoiets van dat ik bang ben dat ik iets verkeerd doe, maar ik ga dan ook voorzichtiger rijden en heb m'n aandacht minder bij het paard
. Als ik alleen rijd zonder dat iemand kijkt, of iig dat ik het niet kan zien dat ze kijken, dan rijd ik het fijnst
.
StableEnable schreef:Mee eensdat is heel normaal hoor. Zeg dit even tegen de eigenaren. dan is het meestal al een heel stuk minder. Je kunt zo ook juist vragen eens mee te kijken en je eventueel nog wat aanwijzingen te geven, zij kennen het paard tenslotte goed. je zult zien dat je onzekerheid dan gaandeweg verdwijnt. succes!!
.

MarisJj schreef:Ik heb et nu ook met dat ik wel es op het paard van de eigenaar van de manege rij in de lessen...En dan kijkt de hele kantine (heb ik het idee) naar mij!