Uiteindelijk ging het wel maar ik trok me niks aan van men houding en heb hem best wel een pak rammel gegeven met de zweep en ben ook niet altijd even rustig geweest met mijn teugels als hij weer in verzet ging (af en toe proberen steigeren, stoppen, omdraaien...)
Het is een hengst van een jaar of 7 (dacht ik) half-arabier (gelukkig wel verschrikkelijk braaf voor een hengst), is nooit intensief gereden geweest, sinds kort elke week op wandeling en bijna nooit dressuur gereden. Mijn vriendin rijdt niet graag op die wei en laat hem volgens mij veel teveel zijn zin doen. Hij heeft dus bijna geen conditie en was wel helemaal op toen ik met hem klaar was (niet dat hij toen nog wilde/kon galopperen ofzo maar kom
hij had dan tenminste een goeie reden) Mijn vraag: was dat wel gezond voor dat dier?
.
.
. En waarom zou je problemen (met rijden) gaan zoeken als je al weet dat je geen tijd/gelegenheid hebt op ze op te lossen?
2 seconden later walg ik dan wel van mezelf maar toch... maakt het niet ongedaan
)