) zei dat het een heel goed wedstrijdpaard was en erg braaf ook buiten voor zover zij dat wisten.no0u steigerde hij vanaf het begin af aan buiten en wou ook de trailer nooit in. ik heb al een keer een ongeluk gehad buiten en nou na heeel veel wandelen en alles buiten gedaan te hebbben zat ik er voor de 3e keer weer op buiten. toen begon hij te dreigen en te stijgeren; dus ik geruild met mijn vader die er op ging. toen steigerde hij heel hoog (hij had een chambon om dus ik weet niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen) gaf mijn vader een kopstoot en als mijn vader er niet afgesprongen was had hij achterover geklapt. ik wil ook wedstrijden rijden met hem maar hij doet echt geen moeite om ook maar iets te doen, gooit zijn kop in de lucht en je bent hem echt kwijt. het gaat steeds beter maar na dat gebeuren van vandaag hebben mijn ouders overlegt
ze zeiden dat het misschien beter en veiliger was voor mij om hem te verkopen. nou zeggen ze er wel bij dat ze hem nooit zomaar zullen verkopen maar ik zal er waarschijnlijk nooit iets mee kunnen (denken ze) ik denk dat het naa veel trainen en oefeningen wel goed zal komen maar veel mensen denken er erg negatief over (eigenlijk iedereen die hem gezien heeft) maar nou moet ik hierover na gaan denken maar eigenlijk wil ik hem helemaal niet kwijt en hoe gaat hij dan tereccht komen
we zijn zwaar opgelicht en ik weet niet meer wat ik moet doen
iemand ervaring hiermee of tips, ik hoor het graag