Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dit is alleen af en toe in het weekend
)
westernpower schreef:oké, bedankt voor de reacties!
ik rij zelf western en als ik 3uur rij is dat niet allemaal training, gewoon lekker een buitenrit naar het strand of het bos

carolovejebe schreef:wa 3u da is sppr lang !!!!!!!
ik rijd altij maar max 1 u
maar is dit echt rijde of wandele
midgie schreef:Ik denk dat het ook wel aan de leefomstandigheden ligt, als je paard gewoon dag en nacht buiten staat dan houden ze gewoon een mooie conditie en ook hun spieren een beetje op peil, als hij alleen maar op stal staat en nooit buiten(wat erg fout is en niet zou mogen) komt dan is het weer anders.
Mijn paarden zijn dag en nacht buiten en zijn bere gezond en ik rij af en toe 2 weken niet en dan kan ik ineens een rit van 3 uur maken, de andere keer train ik wat in de bak , kan soms 10 min zijn en soms langer ligt er aan , want ik vind trainen hoeft geen uren te duren , goed is goed
Maar als je paard een juiste voeding heeft ( of gewoon lekker gras dag en nacht)en lekker veel buiten staat dan hoef jeje eigen niet echt zorgen te maken over zijn conditie, een buiten ritje kunnen ze dan wel al snel aan.