Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Libera schreef:@aerdenhout1: Als het mijn paard was zou ik hem idd op het land zetten, maar de eigenaar wil hem zo snel mogelijk "rij-klaar" hebben, "want hij is al 5"....Hij staat hier voor 3 maanden, maar ik betwijfel of dit ooit een betrouwbaar rijpaard zal worden
).
en de grondpersoon is zo, zo ongelooflijk belangrijk..... veel belangrijker dan de ruiter die erop zit.
KiWiKo schreef:ga er dan op in de roundpenen de grondpersoon is zo, zo ongelooflijk belangrijk..... veel belangrijker dan de ruiter die erop zit.

, heeft mij ook wel eens geholpen
KiWiKo schreef:kan je net zo goed oogkleppen op doen![]()
, heeft mij ook wel eens geholpen
dan ging hij compleet uit zijn stekker, liet zich gewoon tegen de muur op knallen........ met oogkleppen (weet je wel van de mensport) kon hij niet zien dat je rechtop ging zitten, en dan was het goed........ stuur, rem, gas er zo op gemonteerd.... en toen de oogkleppen af
was spannunt, maar omdat je toen redelijk aanwijzingen kon geven was het minder drama ":) 
Libera schreef:Ik denk dat zo'n pop wel eens kan helpen....Hij is namelijk niet bang voor het gewicht maar meer het idee van "er zit iets op mijn rug, Yikesss!!!!"