Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heel veel succes!
jeffreymom schreef:voor de personen die al gereageert hebben....
EN ook voor de personen die nog willen gaan reageren...
Ik mat hem niet af met de zweep daar krijg je alleen denk meer protest van maar.. ik wil met zo weinig mogelijk hulp middelen me paard vooruit zien te krijgen... Het is een jong paard is 3 jaar.. kan zijn dat hij ook gewoon aan het uit testen(puberen) is....
Ik zal kijken wat ik met jullie advies kan doen en hoop dat ik vorderingen maak met hem en dan hopen dat ik als nog volgende week een proefje met hem kan rijden...
Dank jullie voor reactie
jeffreymom schreef:Het is een jong paard is 3 jaar..
jeffreymom schreef:p.s heb volgende week een wedstrijd met hem maar zo kan het nietdoor gaan SNiffffff
JoviBan schreef:jeffreymom schreef:Het is een jong paard is 3 jaar..jeffreymom schreef:p.s heb volgende week een wedstrijd met hem maar zo kan het nietdoor gaan SNiffffff
Dit geeft al aan dat je te vroeg en te snel gaat en meer wilt eb vraagt dan dit paard aan kan.
jeffreymom schreef:Ohja en mijn zadel is pas een maand oud JC saphier.....
jeffreymom schreef:heb eergister ook gereden en deed hij het niet ga vandaag rijden doet hij het continu ook op rechte stukken
jeffreymom schreef:heb het zadel laten passen door iemand die er verstand van heeft leg niet zomaar een zadel op een rug van een paard