Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aerdenhout1 schreef:Zoek iemand die je er ECHT mee kan helpen! Elk paard is op den duur n.l naar ontspanning te krijgen. Een kaptoom help in jou geval niet, dat kan ik in elk geval met 100 % zekerheid vertellen.
larrylurex schreef:ok sjorsie maar wat zegt zij hier dan van??
Kan ze niets vinden?

ankem schreef:aerdenhout1 schreef:Zoek iemand die je er ECHT mee kan helpen! Elk paard is op den duur n.l naar ontspanning te krijgen. Een kaptoom help in jou geval niet, dat kan ik in elk geval met 100 % zekerheid vertellen.
That's the question....
Wie is die persoon? Ik heb geen idee. Vandaar dit topic
ankem schreef:Ik spring niet met mijn paard, tis een Fries![]()
Balkjes draven doe ik al regelmatig. Ook balkjes longeren.
Heleen Sleebos is fysio en ostheopaat. Ik denk dat ik haar nog een mail stuur. Misschien heeft ze adviezen of kan ze nog een keer langskomen.
Al die bochtjes, werken met stelling/contrastelling voltes doe ik al. Merk wel dat ze in stap makkelijker haar hals lang maakt en haar neus naar beneden brengt. Misschien moet ik maar een poosje alleen stappen.
Het is ook niet zo dat ik denk dat via het medium bokt mijn problemen zijn opgelost. Absoluut niet, maar ik weet zo langzamerhand niet meer waar ik het moet zoeken. Heb al zoveel laten doen/gedaan. Er zijn vast mensen met hetzelfde probleem. Die weten welke wegen ik moet bewandelen.