Ik ging springen, had lekker in gereden ging allemaal heel erg goed. Ik ging in springen laag.
Ging goed erg goed! We waren lekker in geprongen en begon even echt siriuus te spring ging SUPER! ze sprong dingen zoo makelijk waar ze noramaal veel moeite voor moest doen maar het het ging allemaal super lekker! ik was half uurtje aan het rijden en toen gingen het allemaal helemaal verkeerd.. Ze ging weigerd 1 ik tikje geven en hup nog een keer weer! ik nog en tikje hup nu echt door! WEER weigere! en toen stond ik voor de sprong en zei tegen me zelf rustig nog een keer proberen.. Maar Weer weigere Ik werd kwaad en gaf er een paar knallen op haar kont. Had ik niet moeten doen achteraf gedacht. oliebol!
ik een andere sprong springen en hup meteen die ene erachter aan weer weigere! Waarschijnlijk mijn schuld geweest ik deed vast iets fout maar wat!
!Uit eindelijk heeft ze het wel geprongen niet echt soepel maar gesprongen.
Ik kan hier af en toe zoo slecht tegen en zeg dan ook tegen mezelf rustig. maar afentoe heb ik echt zo iets van en nu gaa ik je verot slaan!! maar nee ik doe het niet. maar geef er wel een behoorlijke knal alsze weigert mischien wel 2. En probeer het opnieuw maar dan ben ik zoo boos dat ik het iedee heb dat ze dat voelt en al helemaal zoiets heeft van ik spring het niet als je zoo boos bent! en word ik dus nog booser! Ik vind dan zoo verveldend dat ik er ook mee stop wat dan ook het beste is op dat momenet want dan is het voor ons beide niet meer leuk.
Maar als ik dan naar huis toe fiets en trug denk aan hoe ik gereden heb heb ik er zoo ontzeted spijt van! en zit hier dan echt een paar dagen mee. Aan me pony merk ik er niks van de volgende dag maar toch.
t was verkeerd wat ik deed.
Ik let er nu wel steed meer op en zorg dat k dan f rustig word al ik dat ga doen. Gaat nu ook wel beter..
Meer mensen die dit probleem ook wel is hebben?
maar ik geef ze soms een tikje bij het rijden als ze vooruit moeten en ze reageren niet op mijn been..
dus word niet zo snel boos
Meestal stopt het bij mij met schelden en stem verheffen
dat wou ik ook posten maar ik wist niet zo hoe ik het op moest schrijven...
( edit: eindelijk ze rijd op een iets groter veldje nu, van 20 bij 20 ongeveer.. Ook niet goed maar ja...)