Wat vinden jullie hiervan? Mijn mening is dat een paard stil móet staan, maar wat nu als hij dat niet wilt, stap jij dan tóch heel gemakkelijk op, of hang je zo half te bungelen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn paard moet ik ook eerst longeren anders gaat ie tijdens opstappen rondjes draaien en weglopen en als ik er dan eenmaal op zit ook nog bokken.
Nee mij lukt het niet...
Ik ben niet echt bepaald lenig ofzo 
KsVrPy schreef:als ik er dan eenmaal op zit ook nog bokken. Nee mij lukt het niet...
of even aan de kletter gaan, ook zo leuk....
)

.
Als ik helemaal alleen ben blijft ie vaak netjes wachten.

)
wilde weer even op een paard stappen wat daar duidelijk een andere mening overhad.
die had ik nog niet meegemaakt.Lielle schreef:aangezien ik altijd opstap met een krukje, wil ik idd dat ze doodstil staan.
(sorry ik ben een beelddenker!)Chiqa schreef:Ik kan dat dus écht niet...mijn paard moet echt stokstijf stilstaan als ik op wil stappen, maar vidn dat wel een bellemering, want sommige paarden willen gewoon graag een loopje doen als je opstapt, en dan kom ik er dus ook niet op.
Wat vinden jullie hiervan? Mijn mening is dat een paard stil móet staan, maar wat nu als hij dat niet wilt, stap jij dan tóch heel gemakkelijk op, of hang je zo half te bungelen?

Maar ik stap liever op als een paard gewoon stilstaat.