Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

Yvonnelind schreef:Volgens mij voel je druk, omdat je op een M2 paard in de B rijdt...
Mensen hebben bepaalde verwachtingen.
Ik heb eeb Z pony bij de paarden gereden (Had wel 2 jaar niks gedaan) en ik kon nooit rijden in de ogen van mijn omgeving.
Als ik een oranje lintje had dan was het commentaar:"logisch, dat paard is al Z geweest"!!
Als ik geen Wp. had: "Tjong, ze haalt nog niet eens punten met een Z paard".
Dat is het nadeel van starten met een leerpaard wat al vrij hoog geklasseert is geweest...
Je kunt daar idd. flink onzeker van worden.
.. Djuukiej schreef:Ik heb inderdaad maar 1 officiële gereden, maar wie zegt dat dat m'n 1ste wedstrijd was, heb genoeg andere wedstrijden gereden.. (Niet officieel).. En ik ben hier niet om complimenten te halen, want ik zou bij god niet weten waar je een complimentje op wilt geven.. En als je alles gelezen had, dan zou je weten dat het paard M2 loopt, en vandaar de hoge verwachtingen! En het is heus niet dat 20 mensen dat verwachten..
poppekontje schreef:Maar hoe kun je nu na 1 keer op een officieel concours gereden te hebben al te prestatiegericht zijn en te hoge eisen stellen aan jezelf.