Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kris25 schreef:@Mirahtjeuh.
Geen msn-taal graag, ook gewoon lettertype leest wat makkelijker.
@TS, waarschijnlijk vind je Fjord het erg moeilijk om aan te galoperen omdat hij nog zo jong is, hoe gallopeerd hij aan de longe aan?

Kris25 schreef:Toch wel wat vaker longeren, dat is niet alleen goed voor je paard, het hoort er ook gewoon bij. Past je zadel, heeft je paard geen rugproblemen? Aan de longe is nl heel anders als met een zadel en een mens erop...
Citaat:ze komt van een paardenmarkt en is er bang bij het longeren dus heb het
nog maar 2 keer gedaan. Maar dan gaat het wel goed..
Citaat:nee ze heeft een goed sadel en
vaak longeerde ik haar ook met zadel
Kris25 schreef:Citaat:ze komt van een paardenmarkt en is er bang bij het longeren dus heb het
nog maar 2 keer gedaan. Maar dan gaat het wel goed..Citaat:nee ze heeft een goed sadel en
vaak
longeerde ik haar ook met zadel
Sorry, maar nu snap ik je niet meer.... Nog maar twee keer gelongeerd, want ze is er bang van, maar wel al heel vaak met zadel gelongeerd?
Eva_ schreef:Of het is een vreugdebokje.
Ik weet niet hoe je paard dan 'kijkt'.
Silvana maakt met aanspringen ook altijd een vreugdebokje, met een briesje en haar oren pal naar voor.
Dat deed een fries waar ik op gereden heb ook vaker.
noran_nd_me schreef:Anouk, het best is om debok uit te zitten en elke keer als Ulsy bokt dr een tik te geven, ze gaat dan een paar keer door maar de volgende keer doet ze het niet meer
Maar na een tijdje was dat bij mij over maar misschien omdat ze eeb tijdje niet gereden is doet ze het weer.. noran_nd_me schreef:Ojah en aan de andere mensen: Ulsy is een hele snelle fjord, dat is juist het probleem en dat bokken komt volgnes mij omdat ze zo gevoelig voor het been isMaar na een tijdje was dat bij mij over maar misschien omdat ze eeb tijdje niet gereden is doet ze het weer..