Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)Foresttravel schreef:carlijn83 please. ga een paard wat al op hol wil slaan, nog ff extra fel make. succes met werk vinde.. maar emt zulke reacties kom je er niet.
Foresttravel schreef:Ik kan het niet laten wat een wijsheden, maar je vergeet een ding met paarden, en dat is of jij bent de baas of zij zijn de baas. Ik ben persoonlijk geen voorstander van kleine kinderen die buiten rijden. Kinderen zijn nu eenmaal minder consequent en iedere pony gaat daar op gegeven moment gebruik van maken. Dit soort dingen sluipen er langzaam in. Ik heb in je profiel gezien dat jezelf geen pony hebt, ik denk dat je er dan ook niet zo ongenuanceerd over moet oordelen! Kinderen hebben veel begeleiding nodig maar zo'n dier is niet verknald!!lekker geval van: verknald paard.
zoals veel mensen het noemen.
kzou alleen zeggen dat het dier totaal geen vertrouwen heeft.
en vooral aandacht moet hebben.
heeft ie veel wedstrijden enzo gehad?
zo ja, veel succes.
eerst een tijd nix mee doen. lekekr in een kudde laten lopen
laat hem zo een half jaar staan.
en ga dan rustig wandele
daarna zonder zadel wat stukjes rijden BUITEN
en geen bakken meer laten zien.
alle rust nemen en eigenlijk gewon: her-beleren
maar dan op een goeie en rustige manier.
moet willen, maar het paard zal een tijdje uitgeschakeld zijn.
succes ermee

bonjo schreef:het gaat hier over mn pony, ik rij op deze lievert.. en hard handig te werk gaan werkt hier echt niet bij....
en tja hoe kan hij naar andere paarden willen als alle paarden die hij kent met hem mee zijn??
wat voor cijfer heb je altijd (gehad) op Lezen??![]()
bonjo schreef:uhm voor wie is dit bedoelt. de namen lijken op elkaar. ze heeft de naam van de pony als naam gebruikt en ik de troetel naam..