Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb ook nog een twenter staan maar die gaat niet eerder dan met 3 zadelmak gemaakt worden dan nog een poosje het land in en dan met 4 wil ik de boel dan weer oppakken. Zij is een [***] en die zijn helemaal laat volwassen dus rustig aan dan hebben we het langste plezier van elkaar.

Ze krijgt nu een veulen, die ik wss ook ga inrijden en dat gebeurt ook pas na zn 4e jaar sowieso. Ik heb dus nergens haast mee (en de eigenaar van de paarden natuurlijk)
KarinvdM schreef:Phia, overdrijf je nu niet een beetje?
Ik heb nog geen haast. Ik mag mijn W'tje pas volgend jaar in april in het L starten.

nico1982 schreef:dan zullen jullie het wel niet met mij eens dat, mijn w-tje, die 1 juni drie wordt gewoon zadelmak gemaak gaat worden binnenkort als de bak weer begaanbaar is, (is nu blub), ik doe dit heus wel met beleid en ga echt niet gelijk uren rijden, maar ga lekker met hem de bossen in, als hij braaf is, en dat dan een paar keer in de week half uurtje...daar wordt ie dan mooi handig van!