Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en is het dus zo dat het paard hen in de maling neemt en zich aanstelt 
ippolata schreef:maar uitproberen is dat geen mind game? met mind game versta ik uitzoeken wie de 'baas' is in het wild spelen ze toch ook dominatie spellen
Jippie schreef:wegspringen met de staart tusen de benen is angst.
wegspringen met de staart gewoon of hoog is aanstellen.
Kris25 schreef:Jippie schreef:wegspringen met de staart tusen de benen is angst.
Juist en als ruiter zijnde kun je voelen wanneer hij zijn staart tussen zijn benen trekt, dan spant hij nl ook de spieren in zijn kont aan.
Miriano schreef:Kan allebei. Die van mij stelt zich ook echt vaak aan. Komen we 1000 keer langs iets, en de 1001e keer vliegt ie opzij.
Miriano schreef:Kan allebei. Die van mij stelt zich ook echt vaak aan. Komen we 1000 keer langs iets, en de 1001e keer vliegt ie opzij.

Kris25 schreef:Hier sluit ik me dus bij aan.Jippie schreef:
wegspringen met de staart tusen de benen is angst.
Juist en als ruiter zijnde kun je voelen wanneer hij zijn staart tussen zijn benen trekt, dan spant hij nl ook de spieren in zijn kont aan.
Marjab schreef:en wat doen jullie er dan aan als ze opeens van iets schrikken en er vandoor schieten, ik lig er dan naast, want hij is zo watervlug. En als ik er afkletter heeft hij naar mijn idee gewonnen, dus ik zit in een visieuze cirkel heb ik het idee. Want ik ben toch wel wat angstig geworden voor het afvallen
Marjab schreef:en wat doen jullie er dan aan als ze opeens van iets schrikken en er vandoor schieten, ik lig er dan naast, want hij is zo watervlug. En als ik er afkletter heeft hij naar mijn idee gewonnen, dus ik zit in een visieuze cirkel heb ik het idee. Want ik ben toch wel wat angstig geworden voor het afvallen
Marjab schreef:ik kan absoluut niet goed rijden, is het dan wel zo slim om met een tiedeman te gaan rijden
:):)