oke, ik geef er zelf ook commentaar op in een vraag : waarom? hoe en wat?
maar hoe staat jullie hiertegenover? wat vinden jullie nou van die 'onnozele' discussies?
hoop dat dit op z'n plek staat, anders even een TEM graag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Zolang de zoekfunctie het niet doet, zullen de vragen zich blijven herhalen. En aangezien dit een " hot item " is, ook als de zoekfunctie het weer doet, zul je iedere keer weer de discussie krijgen.
Ik ben het met je eens dat je een beetje simpel wordt om iedere keer hetzelfde te moeten vertellen. Maar zo heb je in ieder forum weer vragen die terugkomen, als men zich door een hele puist aan stickys door moet worstelen om uiteindelijk bij de interessante discussies te komen, is de lol van het bokken er toch gauw af?

Bienotje schreef:De ruiter zonder verstand zelf beslist dat... Want als ie verstand had gehad, dan had hij misschien wel besloten zonder aan zijn eigen rijtechniek te werken.
Inderdaad al veel vaker genoemd topic.. En slofteugels kunnen mits goed gebruikt een goed hulpmiddel zijn en dan is er niets op tegen. Maar aangezien er ontzettend veel mensen zijn die zonder nadenken waarom en hoe ze die moeten gebruiken, zie ik het liever zonder.