hij wou achter een paard met wagen aan..wat moet ik doen zoda tik weer relaxed kan rijden in de bossen of i sdat normaal deze tijd vna het jaar.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hij wou achter een paard met wagen aan..wat moet ik doen zoda tik weer relaxed kan rijden in de bossen of i sdat normaal deze tijd vna het jaar.. Daniella schreef:komt door het weer zeggen ze meestal .. mijn paard is altijd fris maar bij ons op stal merken de stalhouders dat wel!!
, zonder enig aanleiding...

tja en daar moet je als goed opgevoed paard toch op reageren, niet?
Sonja schreef:Mijn paarden zijn niet fris, maar de boskabouters komen met deze temperaturen de bak binnentja en daar moet je als goed opgevoed paard toch op reageren, niet?

Sonja schreef:O maar wist je niet dat ze in het bos om warm te blijven paarden bij hun benen grijpen? Tja, en dat moet jouw paard dus allemaal maar zien te voorkomen, en daarom is 'ie een beetje springerig
Eigenlijk moet je dankbaar zijn dat 'ie je zo goed beschermt....
Oftewel: herkenbaar verhaal. Die van mij denkt ook dat de bomen stiekum bewegen en dat de hakkenhappertjes op de loer liggen...

Ze is ook geschoren en dat maakt haar ook frisser!