Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en die sporen zijn er vooral om iderdaad de hulpen te verfijnen en de zweep om haar voowaarts te krijgen(soms is ze wat lui). En ja ik heb les, en ook goed
Aan het zadel ligt het btw ook niet Cinnepin schreef:is ze dan niet vast of heeft ze geen last van haar rug etc???
en ik kan goed stelling vragen, dus ik denk niet dat dat het is. het is ook raar want het is heel plotseling,,
Vajramani schreef:Ik lees even mee, want ik zit op dit moment met het zelfde probleem.
Een oorzaak heeft het niet. .
mijn haflinger had ook al springerige dag vandaag.. Zou heeeeel goed kunnen monsera schreef:Vajramani schreef:Ik lees even mee, want ik zit op dit moment met het zelfde probleem.
Een oorzaak heeft het niet. .
Het heeft ALTIJD een oorzaak en jij moet uitzoeken wat het is.

heleenxx schreef:geen paard gaat zomaar bokken. Laat inderdaad medische problemen uitsluiten, misschien zie je toch wat over het hoofd!

Promessa schreef:heleenxx schreef:geen paard gaat zomaar bokken. Laat inderdaad medische problemen uitsluiten, misschien zie je toch wat over het hoofd!
een pad bokt vaak ook om onder het werk uit te komen.

:D Iris1702 schreef:
Uit protest gaat ie bokken... Ik merk heel goed dat dat gebeurd als hij een voor hem moeilijke oefening moet doen gecombineerd met voorwaarts lopen. (hij is nogal lui aangelegt)