Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bets schreef:Hoi TS ik las dat je uit Andel komt, dat is niet zo ver van mij vandaan, gisteren is hij nog in Babylonienbroek wezen lesgeven. Daphne Boinck (www.cherokeepaarden.nl) lest ook bij hem en zowel zij als ik geven les op zijn methode. Hij zal vaker in Babylonienbroek komen, ik zou zeggen kom eens keer kijken en je mag ook bij mij of bij Daphne komen kijken! Kun je zelf zien wat je ervan vind.
M3isSi3j schreef:..............
Mariek87 schreef:Ik snap niet wat er eng is aan Antoine
M3isSi3j schreef:Mariek87 schreef:Ik snap niet wat er eng is aan Antoine
wat ik eng aan hem vind is dit:
* hij kijkt je aan waarbij die net nog niet gaat kwijlen
* hij maakt opmerkingen over hoe mooi je benen zijn en dat je ze ook stil kan houden om ze voldoende te laten opvallen
* hij had een keertje een opmerking als: paardrijden is zijn is gewoon sexy wezen: borsten naar voren en buik in.
* Als die je iets verteld gaat die zowat tegen je aan staan
* als die iets uitlegt moetje daarbij altijd aanraken..
Dit is niet bij mij maar bij zn eigen leerlingen..
Jippie schreef:M3isSi3j schreef:..............
je slaat de spijker behoorlijk op zijn kop
AdB schreef:Als een paard klassiek is opgeleid dan is ontspanning de eerste fase en de oprichting de laatste. Als een paard echter in zijn scheefheid is doorgereden, kun je niet tot ontspanning komen en zul je het paard eerst recht moeten richten. Ontspanning kan niet zonder recht richten. Zolang een paard scheef loopt, hoe weinig ook, zal het zich namelijk moeten spannen om overeind te blijven
japke schreef:Bets schreef:Hoi TS ik las dat je uit Andel komt, dat is niet zo ver van mij vandaan, gisteren is hij nog in Babylonienbroek wezen lesgeven. Daphne Boinck (www.cherokeepaarden.nl) lest ook bij hem en zowel zij als ik geven les op zijn methode. Hij zal vaker in Babylonienbroek komen, ik zou zeggen kom eens keer kijken en je mag ook bij mij of bij Daphne komen kijken! Kun je zelf zien wat je ervan vind.
ha ha dat is grappig ik lease een paard bij cherokee en les elke week bij daphne en afgelopen donderdag les gehad van antione was alleen nieuwsgierig wat jullie van deze methode vinden en leuke verhalen over ervaringen
Bets schreef:Als persoon, vind ik het ook moeilijk soms om er mee om te gaan, ben namelijk ook niet dun, of lang blond haar![]()
M3isSi3j schreef:Bets schreef:Als persoon, vind ik het ook moeilijk soms om er mee om te gaan, ben namelijk ook niet dun, of lang blond haar![]()
hahaha ik ben niet de enige waarbij het opvalt?