Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en als ze iets moeilijk vind begint ze ook te ''grommen'' doet die van jou dat ook?
en in galop doet ze t ook altijd als ik dr net wat meer verzameld op t achterbeen wil hebben dat vindt ze nog heel moeilijk dan gaat ze ook ''grommen'' idd niet letterlijk als een hond maar ik weet niet hoe ik t anders moet noemen
cinny1 schreef:Het is een geluid dat hoort bij overgave naar ontspanning van je paard.
Het is de voorloper van het briesen. Je weet waarschijnlijk wel dat als je paard tijdens hetrijden ontspannen briest dat je goed bezig bent. Het grommen/brommen/ knorren is een voorloper van dit geluid. Dus met andere woorden; je bent op de goede weg om je paard aan te zetten tijdens het rijden tot ontspannen briesen.
maar klinkt het als een soort kreunen? (Klaarkomen?) cinny1 schreef:Het is een geluid dat hoort bij overgave naar ontspanning van je paard.
Het is de voorloper van het briesen. Je weet waarschijnlijk wel dat als je paard tijdens hetrijden ontspannen briest dat je goed bezig bent. Het grommen/brommen/ knorren is een voorloper van dit geluid. Dus met andere woorden; je bent op de goede weg om je paard aan te zetten tijdens het rijden tot ontspannen briesen.
Al klinkt het wel maf!!
xjessx schreef:Chiqa:Hahahaha nee dat is t niet hoor, zou niet weten waarvan
nee stelde die vraag omdat mijn merrie dat geluid namelijk wel eens maakte!
Oh, ik voel me echt een debiel..