Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Samsam schreef:ik denk dat het je nog wel zal tegenvallen bij de paarden in de Z1, niet banketstaaf bedoelt hoor, maar daar wordt wel een heel stuk strenger gejureerd.

Samsam schreef:Ik bedoelde meer, reken er niet op dat je bij de paarden netzosnel door de Z1 vliegt als nu bij de ponies!
) als je paard dan eerst alleen vanachteren of alleen vanvoren omspringt gewoon de hulp "aanhouden" totdat je paard geheel in de andere galop zit...en dan de hemel inprijzen
Op deze manier heeft mijn paard ze ook geleert en die doet ze nu *bijna* altijd goed
Het helpt ook als je zelf meeteld....zo van: 1, 2, 3, ennnn wissel
daarmee leer je ze zelf ook plaatsen
dat doen er veel verkeerd *waaronder ik
* maargoed, dat is wel een punt om op te letten omdat je dan je hulpen beter kan geven 
* boktmensen, omdat die alles live kan zien eh
Lins_Vetra schreef:Op de diagonaal, terug naar de draf, in de hoek in de goede galop aanspringen.. het stuk dat je draaft ga je steeds korter maken, todat je pony snapt wat de bedoeling is.
Veel suc6 bij de paarden!
Lins_Vetra schreef:Zo heb ik het mijn paard geleerd, en ik spring nu wissels om de 1 met haar, dus ja hij leert dan echt wisselen..