Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Betteke schreef:Wie o wie heeft er gelest bij Aqua8horse of lest nog bij haar?
Ik ben erg benieuwd hoe dit is bevallen of bevalt.
Kunnen jullie mij dan misschien aan de hand van duidelijke voorbeelden, of eventueel foto's/filmpjes, uitleggen wat er zo revolutionair aan deze methode is, zodat voor eens en voor altijd de mythe uit de wereld geholpen kan worden.
VValar schreef:Sinds Aqua geen concreet antwoord kan geven, kunnen mensen die deze methode van haar hebben ondervonden dit misschien wel? Ik vind dit nog niet zo'n gek topic, misschien dat we er allemaal wijzer uit worden (in positieve zin uiteraard!). En als Aqua nou nog mooie voorbeelden/materiaal achter de hand heeft liggen, is dit de ideale kans om ons nou allemaal te laten zien wat haar methode precies inhoudt.
Dus kom maar op!
Citaat:Met deze tecniek aangevuld met de longeer en rijmethode kan je elk probleem oplossen. Met de volgende problemen hebben wij inmiddels positieve ervaringen: rugblessures, alle beenblessures, koliek, ataxie, hoefkatrol, schouderblessures, chronisch hoesten, scheef zijn en ALLE RIJTECHNISCHE PROBLEMEN en VRAAGSTUKKEN!