Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ankem schreef:Het zijn niet mijn foto's.
Margreet schreef:Een Kieffer.... Daar kan ik dus niet op zitten.
Hoge voorboom, doet pijn aan de muts, ga meer achterin het zadel zitten om daar geen last van te hebben, balans kwijt, onderbenen zwaaien naar voren: voila, stoelzit!
Maar goed, dat is persoonlijk.
Bij Stübben heb ik het ook, heb een keer een proefrit op een Maestoso gemaakt, ik ken niet eens aandraven
Zo slecht vond ik dat zadel zitten.
Margreet schreef:Stübben heb ik het ook op gehad ja, maar daarvan was de zitting gewoon te klein voor mijn reet
Vreselijk... Dat noemen ze hier een "gehandicaptenzadel" trouwens 
klomp schreef:ankem schreef:Het zijn niet mijn foto's.
het zijn mijn foto's![]()
dit was om een voorbeeld te geven van hoe ik zat (net als TS).
daar gaf ik een tip bij en een foto van het resultaat van mijn zit...
Mijn oprechte gemeende excuses. friemel schreef:In stoelzit kantel je je bekken naar voren. Als je je bekken naar achter kantelt zit je weer recht. Maar dan geen holle rug trekken. Gewoon recht met een licht holle (natuurlijke) kromming. Probeer het maar op een stoel met je handen onder je billen. Op het punt dat je je zitbeenderen weer nadrukkelijker voelt zit je goed.

Margreet schreef:Ainsley? No wayVreselijk... Dat noemen ze hier een "gehandicaptenzadel" trouwens
Ik heb nu een fijn zadel, moet gewoon niet zo'n hele diepe zit hebben, daar hou ik niet van en kan ik niet mee overweg.

Margreet schreef:Kieffer "mot" ik ook niet
Zadels zijn zo persoonlijk...