door mijn rijstijl, heb ik besloten om mijn rijstijl om te gooien en de onzuiverheden zoveel mogelijk uit mijzelf te krijgen, en hopelijk zo hopelijk ook mijn paard te verbeteren!Nou wil ik niks liever dan eerst mijn paard ontspannen laten lopen, en dan verder natuurlijk ook alles op zijn tijd te laten komen!
Wie wil mij helpen bij dit proces?

Ik verhuis per 1 september naar een andere stal, ga van deze manege af en wil graag privélessen volgen, van iemand die mij kan helpen met het verbeter van mijn eigen rijstijl én mijn paard!
Nou wil ik ook graag het advies van bokt!
Wat zou goed bij mij passen denk je? Ik wil graag iets meer richting klassieke rijkunst maar alles bezit zijn eigen tijd en processen, ik ben bereid te leren en te verbeteren!
Laat me alsjeblieft in mijn waarde...
(sorry, heb geen idee waar ik dit anders kan plaatsen omdat ik ook een vraag heb wie denkt welke rijstijl bij mij past:S)
groeten nathalie
) zit te verbeteren, alleen leer ik dit niet in mijn manegelesjes... Ik ga een instructieweek doen om te proberen mijn zit te verbeteren (misschien een idee??) Verder zijn privelessen natuurlijk altijd goed (als je een goede instructrice hebt natuurlijk) In ieder geval veel succes!!