Ik haal haar dan terug naar draf en probeer het opnieuw.
Iemand tips ??
Gr.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

mn instructrice en ik SUPER blij en ik hoorde van haar moeder en haar alleen maar : ga door ga door ga door kom kom kom hup been been been ... haha was best grappig na zo lang geoefend te hebben echt super blij
dobbel schreef:was het maar zo makkelijk, als hij over de buitenschouder wegloopt maak je dat juist makkelijker door stelling te vragen, Probeer het eens over een balkje
: dan geeft je het binnenbeen meer ruimte om als eerste en verste naar voren te springen, dus is het voor het paard makkelijker om in de goeie gallop aan te springen..
dus juist BINNENHAND ontspannen!! ohja, en zorge dat ie niet over de buiten schouder weg valt natuurlijk, dus binnenhand (OVERDREVEN!! desnoods in een boogje als het anders niet werk) meegeven, en buitenteugel juist goed erbij houden
nja bij MIJ hielp dit heel goed, die pony springt nu nooit meer verkeerd aan!
), een topic opent over een pony die onrustig wordt van muziek oid, een vriendin van je opent er een voor jou met een haflinger die ik-weet-al-niet-meer-wat deed en dan een aantal topics waarin je reageert met 'met de zweep bijtikken' of 'een ander bit inhangen'.
dank voor het compliment en sorry voor de verstoring van je topic