Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

RedFlame schreef:tussen de benen door is om he als te waren naar beneden te 'trekken', en aan de zijkant is voor meer oprichting

nacho_lein schreef:Als je de slof tussen de benen doordoet heeft het paard er eigenlijk een voordeel van, omdat het meer kan gaan hangen in de slof. Ook is het makkelijker met paarden die graag bij "onze liever heer aan tafel" lopen (dus met hun hoofd omhoog). Als je hem opzij vast maakt, heeft de slof veel minder werking, omdat het paard veel meer ruimte overhoudt.
runningkawa schreef:Dat is wat er bij 99% van de slof ruiters verkeerd gaat, die denken alleen aan de voorkant.
En ja dan krijg je hangers. Trekkers, op de kop lopers.
monsera schreef:zo ook bedankt met andere woorden ik kan niet rijden nou sorry hoor maar dat beest is echt gewoon heel anders dan jij denkt en ze hangt niet omdat ik er niet van kont tot oren rijd of andersom amar omdat elke keer wat anders moet hebben om mij te irriteren dna is het racen dan is het niet willen draven dan is het niet willen buigen dan is het de hele tidj hangen dus niet te snel oordelenrunningkawa schreef:Dat is wat er bij 99% van de slof ruiters verkeerd gaat, die denken alleen aan de voorkant.
En ja dan krijg je hangers. Trekkers, op de kop lopers.
Juist ja vooorrwaaarts houden.Kont eronder rijden.Het is niet mooi een paard in de krul maar het is juist machtig om te zien dat een paard goed van achteren loopt dan mag je trots zijn op jezelf.
Wat leer je dan als je 3 keer in de week les hebt?Ik zou dat verzorgpaardje best even willen verzorgen hoor en hem leren dat rijden ook leuk kan zijn

runningkawa schreef:Maar het is juist leuk om die dingen gewoon zo op te lossen
Dat is nu net een leuke uitdaging, waar je heel veel van leert
kjoetie schreef:joh jij moet lekker je mond houden want jij weet niet eens hoe dat paard denkt dat doet ze echt en je kan het geloven of niet.een paard doet geen dingen om jou te irriteren, zo denken ze niet, het zijn paarden, geen mensen. Een paard reageert gewoon op de ruiter....

Cassidy schreef:Stascha_kim, kan het wat minder? Je eerste zin in het topic was al een beetje agressief, en wat je er nu van bakt gaat helemaal nergens over.