Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

, dus daar kan ik al helemaal geen tips in geven, maar het lijkt me wel zo slim om les te nemen. iets nieuws kun je jezelf niet aanleren, ook niet als je in theorie weet hoe het moet. ik denk dat je hiet toch echt een instructrice bij nodig hebt...succes! Natasja91 schreef:Je leert je paard een correcte pirouette door les te nemen.
Dit kun je niet via internet leren.
Mira_bella schreef:Ik doe het ook niet verkeerd hoor, anders zou ik het niet hier vragen want ik weet zelf ook dat je eerst genoeg ervaring moet hebben enzo

Mireille1970 schreef:Dus volte sluiten

Vraag het hem een keer heel lief? 
Brammetje16 schreef:vreemd geen reakties van haar meer ben benieuwd hoever ze is!
of ze is druk bezig met oefenen
Bombarie schreef:Bedoelt ze wel de gallop pirouette, voordat jullie een heel offensief starten, ze kan misschien ook de keertwending om de achterhand bedoelen. Dat kun jeje paard ook gemakkelijk aan de hand aanleren, dat gebeurt ook al in de m1/m2 met je paard. Mira-Bella kun je iets specifieker zijn idd welk niveau je rijdt en in welke gang je de pirouette wilt doen?