Ik zou graag mijn paardje een piaffe willen aanleren omdat ik het gewoon super cool vind
Ze doet dat namelijk alleen maar als ze een veulen ziet en wil wegcrossen
xXx
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ze doet dat namelijk alleen maar als ze een veulen ziet en wil wegcrossen
Hoe leer je da eigelijk?

!
Elk paard kan van nature wat op de plaats blijven trippelen, dat doe die van mij ook als ze iets vreselijks engs ziet waar ze niets langs wil en ik haar toch de benen geef.
het is niet voor niets een oefening die pas op het hoogste niveau gevraagd wordt.
xx_Merle schreef:KLomp: waarom scheld je haar ineens uit voor penny?? Ze wil toch alleen weten hoe het moet .. TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
lupa schreef:hahaha als iedereen ff de piaffe kon leren via bokt dan zou het een dolle boel worden tijdens de kuur op muziek!
maaruh.....venusjuh denk je dat je paardje wel de kwalitijd heefd om dat te leren dan?
want wat jij beschrijfd is een nijdig zweefdrafje en zeker geen piaffe!
anky watch it venusjuh is coming haha
klomp schreef:piaffe...???? pfff je begint toch zelf ook niet gelijk aan een hoge opleiding als je de basisschool nog niet eens af hebt??? tssss...penny!!!!
mirandasira schreef:Haha dit vind ik een zeer lollige topic, je leert namelijk nooit een piaffe in een weekje ofzo,daarvoor ben je een lange training voor nodig, ceker een paar jaren...! Ma wat rij je dan met je paard/pony?