Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:Om te voorkomen dat ook dit topic weer wordt gesloten, hoop ik dat de mensen die toch vinden dat ik niks kan, niet kan rijden en onzin vertel, verstandig zijn en niet reageren. Voor hen is dit een antwoord wat bij voorbaat toch al niet klopt.[
[/quote]

Aqua8horse schreef:Pharlap. Ik zal proberen je vraag te beantwoorden. In die minuten zit ik heel rustig op het paard. Ik heb een hele lichte aanleuning en concentreer me op het voelen van het evenwicht van het paard, In de wendingen begeleid ik het paard zodat het vertrouwen krijgt in de nieuwe manier van lopen..
Aqua8horse schreef:Samsam: wie heeft het over revolutionair hier in dit topic? Ja, inderdaad , een nieuwe manier van lopen. Je kan het verschil pas goed merken als je het zelf ervaren hebt.
Samsam schreef:[
Hoezo nieuwe manier van lopen, er zijn toch zat mensen die rustig in evenwicht met een lichte aanleuning te paard zitten, wat is er nu zo nieuw aan deze manier?
[/quote]
runningkawa schreef:Maar als die manier wel al goed was?
Als het paard wel dragend liep en de ruiter wel al lichte druk had en in evenwicht zat?
niet heel paardrijden nederland kan niet rijden!