Iemand tips? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Iemand tips?
Met longeren met bijzet doet ze het ook
Hermesdeux schreef:Ja tuurlijk, maar op een wedstrijdterrein hoor je niet te gaan klooien met je paard en zeker hem niet uit de rust te halen. Ben het ook niet eens met haar instructrice, maar dat terzake, andere dingen heeft ze wel weer inzicht. Maar goed... dit probleem moet ook opgelost worden. Maar denk ook wel dat de pony het beter gaat oppakken als die meer te doen heeft. B is tenslotte lange lijnen en ruime oefeningen. Als je dan L1/L2 krijgt heb je minder lange stukken... denk dat dat ook scheelt...
annalover schreef:Ik rijd sindskort een arabiertje bij, ze is nog erg jong en moet nog veel leren.
???
Kaja schreef:annalover schreef:Ik rijd sindskort een arabiertje bij, ze is nog erg jong en moet nog veel leren.
Kan iemand mij uitleggen wat hier nu eigenlijk de bedoeling is....
TS heeft een probleem, maar Hermesdeux geeft de antwoorden???
De pony is erg jong en moet veel leren en toch weer niet???
Alles wat aangedragen wordt, word afgedaan als "nee lijkt me niet"
Ik vind dat Patos zeer goede en logische antwoorden geeft en zelfs krachtgebrek wordt afgewimpeld....
Waarom als ik vragen mag...hoe weet je dat zo zeker???
, punt is dat Hermesdeux en ik een beetje oftopic zijn gegaan en de reacties niet op de TS van toepassing waren. patos schreef:
Thank you, punt is dat Hermesdeux en ik een beetje oftopic zijn gegaan en de reacties niet op de TS van toepassing waren.
(
)