Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Nou heel veel suc6, en ik hoop dat je snel weer van je paardje kan genieten! casanova schreef:
ik zou een kreupelonderzoek laten doen.
Applebee schreef:casanova schreef:
Dat heeft lekker zin, als ie niet kreupel is!![]()
Het lijkt erop dat het paard het zat is. Het is een merrie en het is lente dus ze zal wel een beetje de kolder in de kop hebben. Ik denk dat een maandje wegzetten het beste is daarna kijken of het beter gaat. Kliert ze daarna nog steeds, dan moet ze maar eens goed op haar nummer gezet worden door een ruiter zonder angst want dit klinkt als uitproberen.
Applebee schreef:casanova schreef:
Dat heeft lekker zin, als ie niet kreupel is!![]()
Het lijkt erop dat het paard het zat is. Het is een merrie en het is lente dus ze zal wel een beetje de kolder in de kop hebben. Ik denk dat een maandje wegzetten het beste is daarna kijken of het beter gaat. Kliert ze daarna nog steeds, dan moet ze maar eens goed op haar nummer gezet worden door een ruiter zonder angst want dit klinkt als uitproberen.
Dat is iets wat ik zeker niet heb. En er hebben al anderen op gereden maar die kregen het ook niet voor elkaar...
NathalieW schreef:heb je toevallig, een nieuw dekje ofzo? nieuw tuig? misschien ligt het daaraan.
Citaat:Ze drukt de rug weg is rommelig met de aanleuning en zet een onderhals op. Ook loopt ze onder me uit en reageerd gewoon niet meer.