Grz.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kafue schreef:Natuurlijk kan dat. Een fokrichting is niet perse bepalend voor de richting van sport waarin het paard moet lopen.
Een paard met drie correcte basisgangen kan altijd dressuur leren lopen.
Dressuur is de basis van alles

) die op belgische trekpaarden grand prix reden. Ze konden alleen de piaffe niet, dat weet ik nog wel
. 
Thanks!Even de reden waarom ik deze vraag stelde: Ik heb een paardje gezien en daarvan zegt de eigenaar dat die absoluut niet voor dressuur geschikt is en alleen recreatief te berijden is. Nou, dan denk ik ook, heb je uberhaupt wel ooit geprobeert om dressuur met hem te rijden? Maarja, voordat ik te eigenwijs ga doen en zomaar een paardje koop wat volgens de eigenaar geen dressuur kan (ik wil verder de dressuursport in) ben ik hier dus even langs gewipt om jullie mening er over te vragen.
soepkipjah schreef:Wouw.. oke ik heb geloof ik wel antwoord op mijn vraag gekregen!Thanks!Even de reden waarom ik deze vraag stelde: Ik heb een paardje gezien en daarvan zegt de eigenaar dat die absoluut niet voor dressuur geschikt is en alleen recreatief te berijden is. Nou, dan denk ik ook, heb je uberhaupt wel ooit geprobeert om dressuur met hem te rijden? Maarja, voordat ik te eigenwijs ga doen en zomaar een paardje koop wat volgens de eigenaar geen dressuur kan (ik wil verder de dressuursport in) ben ik hier dus even langs gewipt om jullie mening er over te vragen.